What's new

Yama Notları 1.0.4.0 - Bölüm 3 - Momentum

Anastasiya

Game Master
Staff member
Game Master
Igb0ZV8.png


SR14wLp.png
Yeni içerikle ilgili olarak: Bu bölümde oyunu taze ve heyecanlı tutmak için yeni içerikler getirmeyi amaçlıyoruz. Oyuna yeni zindanlar, yeni bosslar, yeni eşyalar ve yeni görevler şeklinde yeni içerikler eklemek istiyoruz. Bölümün adı Momentum ve yayınlamayı planladığımız içerikte tutarlılığa odaklanacak. Bu, bu ay ve bir sonraki ay için planlarımızı duyurmak için iyi bir zaman olacak. Birçoğunuz yeni zindan sürümlerini beklediğiniz için, canlı sunuculara çıkacak ilk zindanın Alevli Araf (Razador) olacağını doğrulayabilirim. Şeytan Kulesi'nde de yeni bir şeyler olacak. Ayrıca balıkçılıkla ilgili olarak, bu alana yeni içerik getirecek bir yeniden çalışma olacak. Mart ayında sunucumuzun geri dönüşünden bu yana bir yıla ulaşacağını unutmayın, bu nedenle yıl dönümümüzde bir şeyler bekleyebilirsiniz. Neler olacağı hakkında daha fazla bilgi Discord'umuzda sneak-peeks şeklinde ve önemli yama notlarının başında bu tür tanıtımlar şeklinde gelecektir.
Şimdi arkanıza yaslanın, rahatlayın ve "Momentum" çağının keyfini çıkarın.


Yaklaşan etkinliklerle ilgili olarak, 14-19 Şubat tarihleri arasında bir Sevgililer Günü etkinliğimiz olacak. Bununla ilgili daha fazla bilgi Etkinlik başlığında yayınlanacaktır. Ve bugün (10 Şubat) için Nesne Markette Çin Yeni Yılı münasebetiyle kalıcı bir kostüm seti yer alacak.​



NpyGf67.png

j5gjkZB.png


Çin Yeni Yılına - Ejderha Yılına, bu yama için oyuna ilk ana eklememizi sunmaktan daha iyi nasıl başlayabiliriz: ateş diyarında bulunan yeni bir Dünya Boss'u. Kudretli kırmızı ejderha kalplerinizi ateşe verecek. Bu boss oyuncular için zorlu bir görev olacak ve yenmek için bir grup oyuncu gerekecek. Yeniden doğma süresi 8 saattir. Doğduğu yeri, inişinde yarattığı yıkımla göreceksiniz.
Bazı yeni ilginç nesnelerin kaynağı olacak. (Bkz. Yeni Eşya Eklenmeleri)



Oyuna ikinci ana eklenti ise karanlık zindanlar (beta) için yeni bir günlük görev. Çok sayıda oyuncu bu haritalara katıldığından, boss'lardaki yükseltme malzemelerinin tekeli sorunlu olmuştur. Seviye 90 ve üzeri oyuncular "Gizemli Öz Seferi" adlı yeni bir görev mektubu alacaklar. Yenilikleri öğrenmek için mektubu açın.

Kısa tanıtım:
Karanlık zindan haritalarındaki büyücüleri öldürmeniz gerekecek. Birçok öldürmeden sonra % büyülü öz kazanacaksınız. Görevi hangi % ile bitirdiğinize bağlı olarak Büyücünün Ödül Sandıklarını kazanacaksınız. 0vNeGVH.png


Yeni eşya eklemeleri:

Magma Kalıntısı
ZcKjMum.png - Kırmızı ejderhadan elde edilebilen işçilik malzemesi. Gelecekte zindan anahtarı yapımında kullanılacak.

Zanaatkâr Taşı Mul1I64.png - Kırmızı ejderhadan elde edilebilen zanaat malzemesi. Demircide Zanaatkâr Pusulası yapımında kullanılacak.

Titan Kalkanı CUsjRl0.png - Gizemli Öz Keşif Gezisi'nden elde edilebilen yeni bir kalkan. Yeni bir hibrit (PvM+PvP) kalkan olarak hizmet edecek. Sadece Gisul Taşları ile yükseltilebilir.

Titan Kalkanı için bonuslar yeniden düzenlendi.
Ortalama hasara karşı %10 dirençten ---> Ortalama hasara karşı %10 direnç, %12 yarı-insan.
Bu kalkan için efsun nesnelerinden yarı-insan bonusu alamazsınız.



Temel iksir yapımı - Baek-Go sonunda iksir yapmanın bir yolunu buldu. Bu iksir sunucuya yeni gelenler için harika olacak ve kendisinde birkaç çiçek karşılığında üretilebilecek.

Gri Sıvı - David tarafından yaratılan yeni bir Sıvı türü. Hem PvP hem de PvM seçenekleri olarak sunulacak. Fiziksel beceri hasarına karşı %20'ye kadar direnç sağlayacaktır, bu bosslar için de geçerlidir.



PvM dengeleri:

Sınıf dengeleri:

Sura, oyunda beklenmedik düzeyde bir hakimiyet kuruyor. Geleneksel olarak hasar odaklı eşyalara odaklanan yüksek savunmalı bir oyun tarzıyla bilinen Sura, şu anda kendisini kaçma etkinliğinin aşırı derecede güçlü olduğu bir durumda buluyor. Bu durum, Sura'nın optimum performansı için element dirençleri gibi önemli savunma bonuslarına duyulan ihtiyacı neredeyse gereksiz hale getirmiştir.

Dehşet: Oklardan kaçma şansı %30 ----> maksimum seviyede %15


Savaşçılar, öfkeden aldıkları hasarın artmasıyla bir darbe aldı. Bu değişikliğin bir denge durumuna geldiğine kesinlikle inanıyor olsak da, savaşçıların hasar potansiyeli olması gereken yerde değil.

Öfke: Delici Vuruş Artışı %10 ----> maksimum seviyede %15


Ninjalar ve şamanlar beklendiği gibi PvP karşılaşmalarında başarılı olmaya devam ediyor. Ancak, şimdi PvM karşılaşmaları için yeteneklerini geliştirmeye odaklanıyoruz. Bu, boss'ların hançerlere, çanlara ve fanlara karşı savunma istatistiklerini azaltmayı içeriyor. Bu ayarlama belirli bosslarla karşılaşıldığında yeni avantajlar sunabileceğinden dikkatli olun. Her şey dengelendikten ve hazır hale geldikten sonra bu değişikliklerle ilgili daha fazla duyuru yapacağız, ancak bu sınıflar için tüm oyun aşamalarını etkileyeceğinden emin olabilirsiniz.



Efsun dengelemesi:

Elemental dirençler oyuncuyu gerektiği kadar korumuyor gibi görünüyor. Elemental dirençlerin etkinliğini artırmayı düşünüyoruz.

Elemental dirençler artık %5 daha fazla koruma sağlıyor


Beceri hasarına karşı direnç bir süredir gündemde olan bir konuydu. Patronlardan gelen becerilere karşı direncin etkili olmaması bir süredir sorun teşkil ediyordu. Beceri hasarına karşı direnci oyuncular için olduğu kadar patronlar için de etkili hale getirmek istemesek de, beceri hasarına karşı direncin etkinliğini aşağıdaki gibi artırmayı düşünüyoruz:

Beceri hasarına karşı direnç artık patronlar için %5 beceri hasarı direnci başına %1 beceri hasarı azaltımı sağlıyor


zE73Vyg.png

  • Lv 35'ten 65'e kadar olan kaos metinleri için kutsama küresinin düşme oranı düşürüldü.
  • Yeşil efsun nesnelerinin düşme oranı artırıldı.
  • Düşük seviye eşyalar için yükseltme şansı biraz artırıldı.
  • Beta kaoslarından 3 efsun nesnesi alma şansı eklendi.
  • Yeşil ve mavi ejderha fasulyelerinin düşme oranı azaltıldı.
  • Yeşil Ejder Fasulyesi ve Mavi Ejder Fasulyesi ile simya yükseltme şansı azaltıldı.
  • Aqua Dragon'un Sandığından Aqua Dragon'un Pulunu alma şansı biraz azaltıldı.
  • Seviye 90 ve altındaki canavarlardan elde edilen ham yang miktarı azaltıldı.
  • Azrail zindanındaki canavarlardan elde edilen ham yang miktarı artırıldı.
  • Oyundaki tüm bosslardan düşen yang miktarı artırıldı.
  • Görev Kitabı'nın (Uzman) düşme oranı biraz artırıldı.
  • Karanlık ejderha haritalarında bazı ekstra metin respawn'ları eklendi.
  • Karanlık ejderha haritalarındaki bosslardan Keun Gisul Taşlarının düşme oranı biraz artırıldı.
  • Naaga Kraliçesi'nden evcil hayvan exp yüzüğü düşürme şansı biraz artırıldı.
  • Yükseltme Parşömeni (Master Compass) ve Savaş Kağıdının (War God Blessing Scroll) üretim maliyeti biraz artırıldı.
  • Yüce Sandık I ve II'deki demirci taşı, bağlı yükseltme parşömeni ile değiştirildi.
  • Level sandıklardaki Demircinin Notu ve Bilge Adamın Notu bağlı versiyonlarla değiştirildi.
  • Kategori 3 ve 4 canavarlardan enerji parçalarının düşme oranı biraz artırıldı.
  • Normal canavarlardan gelen hazine kutularının düşme oranı azaltıldı.
  • David'de Sıvılar için bir işçilik maliyeti eklendi.
  • Görev kitaplarını bitirdikten sonra ödül olarak verilen Ganimet Kasalarından alacağınız iyi drop şansı artırıldı.
  • Kraliyet Hazine Sandığı'ndan (Royal Treasure Chest) alınan beta yükseltme malzemesi sayısı azaltıldı.


IEljIKd.png
  • Su ejderhası HP yenilenmesinin 4 solitude (yalnızlık) metnine sahipken hatalı olmasına neden olan bir hata düzeltildi. Artık her bir yalnızlık metni, yenilenme hızını 7 saniyeden 2 saniyeye kadar düşürecek
  • Ninja görünmezliği ve Beyaz Bayrak kullanımı için görsel efekt kalıcılığı düzeltildi.
  • Helia'daki zamanlayıcının amaçlandığı gibi çalışmamasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Yılan Vadisi ve Ateş Diyarı karanlık mod ayarlarının ışınlanmadan sonra da kalması sağlandı.
  • Bir BP görevini atladıktan sonra ödülünüzü alamamanıza neden olan hata düzeltildi.
  • BP'nin sunucu saatini takip etmemesine neden olan bir hata düzeltildi, artık BP her ay sonundan sonra tam saatinde güncellenecek.
  • Belirli haritalardaki evcil hayvan çağırma bildirimi görüntüleme sorunları düzeltildi.


nqvaWc8.png
  • Stamina'nın atlar için çalışma şekli değiştirildi. Artık lv1'den 10'a kadar olan atlar, onlara binerken daha az stamina tüketecek.
  • Atınızın seviyesini yükseltmek için beklemeniz gereken süre azaltıldı. 2 saat----> 1 saat
  • At için ruhsat almak için beklemeniz gereken süre azaltıldı. Zırhlı at için 3 saat---->1,5 saat ----- Askeri at için 6 saat---->3 saat
  • Girişteki NPC ile etkileşime geçtiğinizde zindanı beklemek için kalan süre eklendi.
  • Varlık görünüm aralığı genişletilerek metin satırı görünürlüğü iyileştirildi.
  • Mağaza arama efekti görünürlük aralığı artırıldı.
  • 15'e kadar hesap yönetimi için ek sayfa ile geliştirilmiş Hesap Yöneticisi.
 
Top